Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Важливо! У випадку, якщо у вас виникли які-небудь питання, пов'язані з поверненням або обміном − не замислюючись зв'яжіться з нами, і ми надамо вам всю необхідну інформацію і допомогу. Покупець може зробити повернення або обмін придбаного ним товару протягом 14 календарних днів з моменту покупки згідно Закону України «Про захист прав споживача»: 1. Якщо товар має заводський дефект (брак) і не відповідає заявленому виробником якості. 2. Якщо товар належної якості і повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує Покупця Придбання неякісного товару Закон України «Про захист прав споживача» ст. 1 п. 12, 8 ст. При купівлі товару із заводським дефектом (браком) Покупець має право: - обміняти товар на аналогічний належної якості (при наявності товару на складі); - купити інший товар з асортименту інтернет-магазину (з перерахунком вартості); - повернути товар і отримати сплачені кошти на карту або рахунок. Купівля товару належної якості Закон України «Про захист прав споживача» ст. 9 Покупець може здійснити повернення або обмін нового товару за умов: - пройшло не більше 14 календарних днів з моменту покупки; -товар відповідає новому стану, в якому був куплений: збережена цілісність оригінальної упаковки, наявність ярликів і -захисних плівок, товар не був у використанні; Повернення товару та його вартості - Повернення товару Покупцем здійснюється за попередньою домовленістю з Продавцем. - Вартість доставки товару, що повертається, але не має дефектів, сплачує Покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню. - При поверненні товару з заводським дефектом вартість відправки здійснюється за рахунок Продавця. - Повернення вартості купленого товару здійснюється протягом до 14 банківських днів з моменту отримання посилки. - Вартість товару повертаємо Покупцю шляхом перерахування коштів на картку або на розрахунковий рахунок за бажанням клієнта. Важливо! Зворотна пересилка можлива тільки через ТК «Нова Пошта». Продавець не зможе прийняти посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою».
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.